12 Aug 2020

بازدید معینیت محترم محصلان وزارت تحصیلات عالی و ریاست های محترم محصلان خصوصی و دولتی از دانشگاه کاتب

معینیت محترم محصلان وزارت تحصیلات عالی همراه با ریاست های محترم محصلان خصوصی و محصلان دولتی از دانشگاه کاتب بازدید به عمل آوردند.
در این دیدار هیئت محترم وزارت تحصیلات عالی از آمادگی‌های دانشگاه کاتب در خصوص برگزاری صنوف حضوری و غیر حضوری و رعایت موازین بهداشتی تقدیر و تشکر نمودند. همچنین معینیت محترم محصلان با هئیت رهبری دانشگاه کاتب ملاقات نموده روی سیستم آموزش الکترونیک و طرح تلفیق صنوف حضوری و غیر حضوری باهم صحبت نمودند. در این جلسه فیصله شد که دانشگاه کاتب طرح تلفیق صنوف حضوری و غیر حضوری را بزود ترین فرصت به وزارت تحصیلات عالی ارسال نماید. بر علاوه ریاست دانشکده کمپیوتر ساینس دانشگاه کاتب سیستم آموزش الکترونیک کاتب (Kateb LMS) را برای معینیت محترم محصلان و هئیت همراه شان بصورت مفصل تشریح نمود که مورد توجه معینیت محترم محصلان قرار گرفت وایشان سیستم آموزش الکترونیک کاتب را یک سیستم کارا و مثبت ارزیابی نمود. در این خصوص توافق صورت گرفت که تیم تخنیکی سیستم آموزش الکترونیک کاتب (Kateb LMS) و تیم تخنیکی (HELMS) در زمینه انتقال تجربیات باهم همکاری نمایند.
هیئت رهبری دانشگاه کاتب از حضور معینیت محترم محصلان و هیئت همراه شان در دانشگاه کاتب تشکر نموده و آرزو دارد که چنین نشست‌ها و تعاملات سازنده تداوم یابد.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed