3 Dec 2020

برنامه تجلیل از روز محصل و آگاهی دهی در مورد سیستم آموزشی الکترونیک کاتب (Kateb LMS) توسط دانشکده اقتصاد برگزار شد.

برنامه تجلیل از روز محصل، آگاهی‌دهی در مورد Kateb LMS و معرفه محصلان جدیدالشمول توسط دانشکده اقتصاد دانشگاه کاتب برگزار شد.
این برنامه به روز چهارشنبه تاریخ ۱۲ قوس ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۰ تا ۵:۰۰ بعد از ظهر با حضور محصلان جدیدالشمول شعبه مرکزی و برچی در سالن اجتماعات شعبه برچی برگزار گردید.
در ابتدای این برنامه، آقای ابوذر افضلی کارشناس دانشکده اقتصاد به معرفی چارت تشکیلاتی و معرفی اعضای دانشکده اقتصاد پرداخت. سپس پلان استراتیژیک دانشکده را تشریح نموده و در رابطه به پلان عملیاتی دانشکده و دیپارتمنت‌های اقتصاد تجارتی و مدیریت تجارت، نظارت سالانه، بازنگری دوره‌ای و معیارهای ارزیابی و اعتباردهی وزارت محترم تحصیلات عالی افغانستان معلومات ارائه نمود.
در ادامه برنامه، دکتر حسن روحانی رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه کاتب به ایراد سخن پرداخت. سخنرانی ایشان در دو بخش تقسیم شده بود. بخش اول سخنرانی ایشان اهمیت علم و علم ورزی در قرآن مجید و بخش دوم آن اهمیت علم در جامعه امروزی بود. برعلاوه، مثال‌هایی نیز از کشورهای متفاوت که توجه به علم داشته اند و در این سال‌ها موفقیت‌های بیشماری را کسب کرده اند، نیز توسط داکتر روحانی مطرح گردید.
سپس، استاد احمد محمدی آمر دیپارتمنت اقتصاد تجارتی روز محصل را تبریک گفته و در مورد هفته کار آفرینی صحبت نمودند و راجع به برنامه Best Entrepreneurship 2020 (بهترین کار آفرین 2020)که در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ قوس ۱۳۹۹ توسط دانشکده اقتصاد برگزار می‌شود، به ایراد سخن پرداخت.
بعد از سخنرانی استاد محمدی، استاد احمد علی افضلی سر طبیب شفاخانه کادری کاتب در رابطه به خدمات شفاخانه صحبت نمودند.
در ادامه، برنامه تفریحی، دکلمه‌ی شعر و خاطرات محصلان جهت تنوع و رفع خستگی توسط محصلان اجرا گردید.
استاد محمد شاکر عزیزی، در مورد اهمیت دوران دانشجویی پرداخت. استاد عزیزی مطرح کرد که این چهارسال دوران دانشجویی بهترین دوران برای زندگی هر فرد است که باید از آن استفاده‌ی بهتر صورت گیرد و هزینه فرصت‌های زندگی خود را بشناسد و بتوانند بعد از این چهار سال فردی موفق برای خود، خانواده و جامعه خود باشند. همچنان، استاد به اهمیت علم اقتصاد و تلاش دانشکده اقتصاد در جهت کاربردی‌سازی علم اقتصاد که متناسب با نیازهای بازار و جامعه باشند اشاره نمود. سپس استاد محمدی در مورد Kateb LMS (سیستم آموزش الکترونیکی) معلومات ارائه نمودند.
در پایان این برنامه، استاد شاکر عزیزی در صحبت‌های خویش اشاره به علم و علم آموزی کردند و از محصلان خواستند که به دنبال علم باشند زیرا کشور ما نیازمند افراد متخصص است.
برنامه با نقدیر از محصلان برتر، تیم اجرایی برنامه، و گرفتن عکس‌های به یادماندنی به پایان رسید.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed