8 Oct 2019

برنامه جشن روز معلم و معارفه ورودی های جدید در دانشگاه کاتب برگزار شد.

انجمن علمی دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه کاتب به مناسبت روز معلم و شروع سمستر خزانی برای ورودهای جدید مراسم جشن باشکوهی را برگزار کردند. در این جشن که همراه با برنامه معارفه دانشجویان جدید الورود به دانشکده اقتصاد بود، برنامه های بسیار متنوع و شادی در تجلیل از مقام شامخ معلم برگزار شد. در ابتدا مراسم با آیات نورانی قرآن کریم شروع شد و با سرود ملی شروع رسمی جلسه هم قرین شد.
سپس ریاست محترم دانشکده اقتصاد جناب دکتر حسن روحانی ضمن بزرگداشت علم و دانش و کسب معرفت و حقیقت به معرفی دانشکده اقتصاد به عنوان قطب علمی اقتصاد کشور پرداخت. برنامه هایی مانند تئاتر دانشجویی، مسابقه بین اساتید، معرفی برنامه ها و… از مهمترین برنامه های روز معلم و معارفه بود.
سخنرانی استاد احمد محمدی به عنوان آمر دپارتمنت اقتصاد تجارتی؛ ایشان ضمن بیان مهمترین عوامل موفقیت دانشجویان در ایام تحصیل، به تشویق آنها به عنوان دانشجویان معتبرترین دانشگاه افغانستان پرداخت.
آمر دپارتمنت اداره تجارت؛ جناب آقای استاد عزیزی به بیان اینکه دانشجویان دانشکده اقتصاد به عنوان نمونه ترین دانشجویان در دانشگاه بوده اند از آنها خواست که به قوانین دانشکده احترام بگذارند تا بتوانند دانشجویانی موفق، بانظم و کاملا بااخلاق باشند. در ادامه نیز به معرفی اساتید کدر و مدعو دانشکده اقتصاد پرداخته شد. در این برنامه نیز ابعاد مختلف فعالیت‌های دانشکده اقتصاد برای دانشجویان ترسیم و تبیین شد تا آنها با دید وسیع تر و با عزمی راسخ تر بتوانند به تلاش جهت کسب علم اقتصاد و مدیریت برای ساختن آینده ای موفق برای خود و جامعه بپردازند.
همچنین در این برنامه دبیر انجمن علمی دانشجویی دپارتمنت اقتصاد تجارتی آقای شاه نوری و معاون انجمن علمی دانشجویی دپارتمنت اداره تجارت آقای دولت به معرفی انجمن علمی و برنامه‌های پیش روی پرداختند و از علاقه مندان خواسته شد که عضو انجمن ها شوند تا شاهد فعالیت های بیشتر این انجمن ها باشیم.
همچنین خانم شکیبا نجفی دبیر انجمن علمی دانشجویی دپارتمنت اداره تجارت و خانم اسما محمدی مجریان این مراسم بودند که با اشعار زیبا، زینت بخش محل شدند.
دانشکده اقتصاد از تمام برگزارکنندگان و دانشجویان جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می نماید.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed