4 Feb 2020

دوره آموزشی صنوف AutoCAD برگزار شد.

مرکز رشد محصلان برای رشد و ارتقا محصلان با همکاری دانشکده کامپیوتر ساینس و انجنیری و وارد آنها به بازار کاری افغانستان و جهان  صنف های Auto CAD را  برگزار مینمایند.

این صنف ها به مدت 6 روز در هفته و مجموعا 25 جلسه در شعبه مرکز از تاریخ 15/10/1398 شروع و به تاریخ 15/11/1398 به اتمام رسید.

این صنف ها توسط آقای مهدی محمدی به مدت یک ماه در دو بخش عملی و تئوری ارایه گردید.

 در حال حاضر نرم افزار AutoCAD که از محصوالت شرکت آمریکایی (Autodesk) است به دلیل قابلیت های بسیار پیشرفته در طراحی اتوماتیک به یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی به کمک کمپیوتر تبدیل شده است و به عبارتی جایگزینی مناسب و پیشرفته برای ابزارهای طراحی فیزیکی و قدیمی می باشد.

گستره قابلیت ها و کاربرد نرم افزار اتوکد در بازار کار بسیار وسیع می باشد تا جایی که به یک تخصص و رشته خاص محدود نمی شود و در رشته های مختلفی از جمله معماری، نقشه کشی، مدل سازی، ساختمانی، الکترونیک، مخانیک، سرک سازی، ساخت و تولید، برق، طراحی صنعتی و… کاربرد دارد.

تا قبل از این مهندسین و طراحان ابزارهای محدودی برای طراحی در اختیار داشتند و امکان پرورش ایده ها و خالقیت در طراحی بسیار محدود بود ولی اکنون با کمک نرم افزار اتوکد می توانند در محیط های دو بعدی (2D) و سه بعدی (3D) با ابزارهایی که این نرم افزار در اختیارشان قرار می دهد به طراحی هوشمند و مستندسازی ایده های خود بپردازند.

بیشتر جلسات  به صورت عملی برای محصلین تدریس گردید تا محصلین بتوانند انها را بصورت عملی و کاربردی بیاموزند و استفاده نمایند. و در آخر هر جلسه برای محصلین کارخانگی داده بود تا محصلین برای جلسه بعدی تکمیل کرده و آماده برای موضوع جدید باشد.

در پایان این برنامه ، کلیه مطالب آموزشی ، داده ها با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته شد. و برای همه محصلین یک سرتیفیکت داده شده.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed