24 Apr 2019

سمینار آموزشی بازنگری برنامه های علمی (periodic program Review) برگزار شد.

سمینار آموزشی بازنگری برنامه های علمی ویژۀ روئسای دانشکده ها، آمران دیپارتمنت ها و استادان دانشگاه کاتب روز سه شنبه مورخ 24 ثور 1398 از ساعت 1 الی 3 بعد از ظهر در سالن اجتماعات شعبه ماستری دانشگاه، توسط آمریت تضمین کیفیت و با همکاری مرکز انکشاف مسلکی استادان دانشگاه کاتب برگزار شد.
در این سیمینار دوکتور محمد موسی جعفری معاون علمی-تدریسی دانشگاه کاتب و استاد روح الله رویین آمر تضمین کیفیت دانشگاه کاتب، تجارب و اندوخته های شان را از ورکشاپ بازنگری برنامه های علمی که به تاریخ 20-23 حمل 1398 توسط وزارت تحصیلات عالی، پوهنتون لستر انگلستان و بریتیش کنسل در شهر دهلی هند برگزار شده بود، با روئسای دانشکده ها، آمرین دیپارتمنت ها و استادان دانشگاه کاتب شریک ساختند.
دوکتور جعفری راجع به اهمیت بازنگری برنامه های علمی و تطبیق آن در دانشگاه کاتب صحبت نمودند و بیان داشتند که دانشگاه کاتب در سال 1397 نظارت سالانه را در تمام برنامه ها و بازنگری دوره ی را در چهار برنامه (طب معالجوی، اقتصاد تجارتی، کمپیوترساینس و حقوق) موفقانه انجام داده که مورد تائید ریاست ارتقای کیفیت و اعتباردهی وزارت نیز قرار گرفته است. ایشان افزودند که در سال جاری قرار است بازنگری برنامه های علمی در دیپارتمنت های علوم سیاسی، ماستری روابط بین الملل و ماستری اقتصاد توسعه اجرا شود که پلان های تطبیق آن تهیه شده و کار در این زمینه جریان دارد.
استاد روح الله رویین آمر تضمین کیفیت دانشگاه کاتب در مورد پالیسی بازنگری برنامه های علمی، نظارت سالانه و چگونگی تطبیق آن، اهداف و پروسه بازنگری دوره ای برنامه های علمی، تشکیل پنل و چگونگی فعالیت آن و فورم بازنگری دوره‌ای برای حاضرین معلومات ارائه نمود.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed