18 Feb 2021

سمینار روانشناسی “شخصیت‌سازی جوانان” برگزار شد.

مرکز رشد محصلان دانشگاه کاتب با همکاری سازمان اجتماعی دست دوستی، سمینار روانشناسی شخصیت شناسی جوانان را به تاریخ 29/11/1399 در شعبه مرکزی دانشگاه کاتب برگزار نمود.
این سمینار توسط استاد پوهنمل شرف الدین عظیمی، استاد پوهنتون تعلیم و تربیه شهید ربانی ارائه گردید.
در ابتدای سمینار آقای میوند، سخنگوی سازمان اجتماعی دست دوستی پیرامون سازمان اجتماعی دست دوستی معلومات به حضار ارائه نمودند.
در ادامه آقای داود نجفی، مدیر مرکز رشد محصلان دانشگاه کاتب، حضور مهمانان عزیز را در دانشگاه کاتب خیر مقدم عرض نموده، از برگزار کنندگان این برنامه تشکری نمودند.
ایشان به نمایندگی از دانشگاه کاتب از برگزاری این چنین برنامه‌ها استقبال نموده، همکاری و حمایت دانشگاه کاتب را از برنامه‌های ارتقاء ظرفیت و توانمندسازی که در جهت رشد و انکشاف جوانان و جامعه باشد، اعلان نمودند.
سمینار با توزیع پرسشنامه‌ها بین اشتراک کنندگان آغاز گردید و اشتراک کنندگان پیرامون سوالات ارائه شده در پرسشنامه، جوابات ارائه نمودند و نمرات جوابات را جمع کرده، نتیجه آزمون توسط استاد عظیمی اعلام گردید.
در ادامه استاد عظیمی پیرامون مسئله شخصیت و شیوه های شخصیت سازی برای جوانان صحبت نمودند.
در اخیر برنامه لوح تقدیر توسط جناب آقای فضل ربی همدرد موسس و رئیس سازمان دست دوستی به آقای داود نجفی، مدیر مرکز رشد محصلان دانشگاه کاتب، استاد پوهنمل شرف الدین عظیمی، استاد پوهنتون تعلیم و تربیه استاد شهید ربانی و عزیزانی که در اجرای برنامه همکاری نموده، اهدا گردید.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed