27 May 2021

مرکز تحقیقات علمی دانشگاه کاتب سیمنار آشنایی با کتابخانه را جهت آشنایی دانشجویان جدیدالشمول در شعبه مرکز و برچی برگزار کرد.

مرکز تحقیقات علمی دانشگاه کاتب سمینار آشنایی با کتابخانه را جهت آشنایی دانشجویان جدیدالشمول؛ روز های دوشنبه مورخ 3/3/1400، سه شنبه مورخ 4/3/1400 ساعت 1:00 الی 3:00 بعد از ظهر در سالن مطالعه شعبه مرکزی و سالن اجتماعات شعبه برچی، برگزار نمود.
در این سمینار ابتدا دکتر سید حمید موسوی رئیس مرکز تحقیقات، ضمن خوش آمد گویی به تمامی دانشجویان به اهمیت مطالعه و جایگاه آن در جامعه اشاره نموده، بیان داشت که یکی از بخش های مهم هر نهاد تحصیلی کتابخانه آن می باشد، بر این اساس فعالیت های کتابخانه های دانشگاه کاتب در دو شعبه (مرکزی و برچی) زیر نظر ریاست تحقیقات علمی فعالیت داشته و تمامی دانشجویان می توانند از این مکان ها استفاده نمایند. دکتر موسوی اشاره نمود که ریاست تحقیقات برنامه هایی جهت بهبود ارائه سرویس به دانشجویان نیز روی دست دارد. از جمله: مسابقات کتاب خوانی، راه اندازی کتابخانه دیجیتال و برگزاری سمینارها، ورکشاپ ها وبینارها، کنفرانس ها، و… از اولویت های کاری این ریاست می باشد.
دکتر موسوی خاطر نشان ساخت که خوشبختانه دانشگاه کاتب در بین تمامی دانشگاه های خصوصی در سطح کشور مقام اول را کسب نموده و به عنوان معتبر‌ترین دانشگاه در سطح کشور فعالیت دارد و همچنین دانشگاه کاتب با ورود به رنکینگ تایمز توانست در کنار دانشگاه های برتر جهان در عرصه اهداف انکشاف پایدار قرار گیرد. که این خود نشانه تعهد و عمل در راه توسعه علم و دانش می باشد.


در ادامه آقای سید جمال الدین هاشمی مسئول کتابخانه شعبه مرکز و میلاد جهانگیر مسئول کتابخانه شعبه برچی جهت ارائه معلومات برای دانشجویان در مورد شعبات کتابخانه، شرایط عضویت کتابخانه، قوانین و مقررات استفاده از کتابها، سیستم امانت کتابخانه، شرایط استفاده از کتابها و منابع، آمار منابع کتاب ها، مقالات و پایان نامه ها، قوانین و مقررات استفاده از سالن مطالعه و سیستم تسویه حساب دانشجویان بصورت مفصل معلومات ارائه نمودند.
سمینار با پذیرای حاضرین و راهنمایی مفصل کتابخانه دیجیتال دیواری توسط دکتر موسوی خاتمه یافت.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed