22 Nov 2020

کلینیک حقوقی دانشگاه کاتب ورکشاپ تحت عنوان “مفهوم، فعالیت و اهمیت کلینیک حقوقی” را برگزار نمود.

این ورکشاپ به روز چهارشنبه 26 عقرب 1399 در سالن اجتماعات شعبه ماستری دانشگاه کاتب با حضور مسئول کلینیک حقوقی، اساتید دانشکده حقوق، مهمانان و محصلان برگزار شد. این ورکشاپ تمرکز بر معرفی جایگاه، رویکردها، اهمیت و دستآوردهای کلینیک حقوقی داشت.
این ورکشاپ با سخنان استاد امین محسنی مسئول کلینیک حقوقی آغاز شد. استاد محسنی ضمن خوشآمد گویی مهمانان، اساتید و محصلان به اهمیت و جایگاه کلینیک حقوقی پرداخت.
به تعقیب آن آقای باز محمد آموزگار نماینده کمیسیون مستقل حقوق بشر راجع به نقش کلینیک‌های حقوقی در تاثیر رسیدگی به دعاوی فرار از منزل سخنرانی خویش را آغاز نمود. آقای آموزگار در سخنرانی خویش در مورد پیامدهای اجتماعی و فردی پرداخته و به تیره شدن روابط خانوادگی و خطرات فرار از منزل معلومات ارائه نمود.
در ادامه برنامه استاد علامه زاده راجع به مفهوم و اهمیت کلینیک حقوقی در تحلیل و نگارش حقوقی و تفکر انتقادی معلوماتی مفیدی را برای حضار ارائه نمود.
سپس استاد نوروز علی ظاهری و استاد لطیفه آذر مهر که هر کدام راجع به چگونگی ارائه خدمات حقوقی به افراد بی بضاعت در قضایای جزایی و در قضایای فامیلی سخنرانی خویش را ارائه نمودند. ایشان ضمن ارائه معلومات درمورد تاریخچه‌ی حل قضایای جزایی و فامیلی، ایشان نحوه کار امروز را با نحوه کار گذشته مقایسه نمودند.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed