13 Oct 2020

موسسه تحقیقاتی پرسش با همکاری مرکز تحقیقات علمی دانشگاه کاتب برنامه آموزشی یک روزه کوبو تول باکس (Kobo Toolbox) را برگزار کرد.

در این برنامه بیشتر از 15 نفر اساتید، کارمندان و دانشجویان اشتراک داشتند، جلسه با صحبت دکتر موسوی ریاست تحقیقات علمی آغاز گردید و ایشان ضمن قدردانی از موسسه پرسش بیان داشتند، دانشگاه کاتب به عنوان معتبرترین دانشگاه در سطح تحقیقات علمی در حوزه‌های حقوقی، اقتصادی، طبی، اجتماعی و … آمادگی دارد چنین برنامه‌های مشترکی را برگزار کند، و در ادامه اجمل شرار ارائه کننده ورکشاپ به معرفی ورکشاپ پرداخته و اشاره نمود که کوبو تول باکس نرم افزاری برای جمع آوری داده‌های میدانی می‌باشد. این نرم افزار برای جمع‌آوری داده‌ها در شرایط دشوار مانند شرایط اضطراری یا کشورهای که میزان تنش و‌منازعات در آن بالا باشد می تواند یک ابزار مفید باشد.
اشخاص که در موسسات تحقیقاتی، شرکت های خصوصی، ادارات دولتی و یا در سازمان های بشردوستانه کار می‌کنند و وظایف شان به جمع آوری اطلاعات مرتبط است، می توانند از این ابزار استفاده نموده و اطلاعات دست داشته اش را از منابع استخراج نموده و در نهایت نتیجه حاصل نمایند.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed