26 Jan 2021

وبینار “نقش تحقیقات در پیشتازی دانشگاه” برگزار شد.

مرکز تحقیقات علمی دانشگاه کاتب وبینار علمی را تحت عنوان “نقش تحقیقات در پیشتازی دانشگاه” به تاریخ 2 دلو 1399 برگزار نمود.

این وبینار را داکتر عطاالله احمدی، همکار پژوهشی مرکز تحقیقات علمی و مدیر تحقیقات GHF در آسیا آغاز نمود که ضمن خوش‌آمدگویی، خود و همکارانش را به تمام اشتراک کنندگان معرفی نمود.

سپس، دکتر سید حمید موسوی، رئیس مرکز تحقیقات علمی دانشگاه کاتب، مختصراً در مورد فعالیت‌های تحقیقاتی دانشگاه کاتب و نقش دانشگاه‌ها در کسب اعتبار برای تحقیقات توضیح داد.

در ادامه، دکتر دون پریسنو از دانشگاه كاتب برای دعوت ایشان به عنوان سخنران مهمان در وبینار تقدیر نمود. ایشان درمورد شاخص‌ها و معیارهای اعتباردهی دانشگاه‌ها که از میان آن‌ها توسعه تحقیقات نقش مهمی را ایفا می‌نماید، صحبت نمود. ایشان در مورد فعالیت‌ها در عرصه‌ی توسعه تحقیقات، مثال‌های مختلفی را در زمینه‌ی طراحی پروژه‌های تحقیقاتی بهتر و دریافت کمک‌های هزینه تحقیقات ارایه نمود. دراخیر، ایشان از دانشگاه کاتب جهت فعالیت در زمینه‌ی توسعه تحقیق در افغانستان قدردانی نموده و علاقه‌ی خود را در همکاری با دانشگاه کاتب در زمینه‌ی انجام فعالیت‌های مختلف تحقیقاتی نشان داد.

در ادامه، وبینار با ارایه سوالات اشتراک کنندگان ادامه یافت که توسط داکتر دان پاسخ‌های جامع‌ی ارایه شد.

این وبینار توسط آقای یاسر ایثار، پژوهش‌گر مرکز تحقیقات طبی دانشگاه کاتب جمع‌بندی شده و خاتمه یافت.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed