22 Oct 2018

پایان مرحله گروهی و آغاز مرحله حذفی مسابقات فوتسال دانشگاه کاتب

مسابقات دور گروهی هشتمین تورنمنت فوتسال دانشگاه کاتب، به روز های سه شنبه و پنج شنبه 24 و 26 میزان 1397 در سالن ورزشی مولا علی(ع) برگزار شد.

این مسابقات  که در شش گروه A,B,C,D,E,F برگزار گردیده بود،  در مرحله گروهی تیم KPDI در گروه A با دو مسابقه انجام داده و دو برد هیچ باخت با کسب شش امتیاز به عنوان تیم صدر و تیم امید با انجام دو بازی با یک برد و یک مساوی با کسب چهار امتیاز از این گروه به مرحله حذفی راه یافتند.

در گروه B تیم BBA با انجام دو مسابقه با دو برد وهیچ باخت و باکسب شش امتیاز  به عنوان تیم اول و تیم نخبگان با انجام دو بازی یک برد و یک باخت و با کسب سه امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی سعود کرد.

در گروه C تیم IT با انجام دو مسابقه دو برد و هیچ باخت با کسب شش امتیاز به عنوان تیم صدر این گروه و تیم انجنیری یک با انجام دو مسابقه یک برد و یک باخت با کسب سه امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعدی راه یافت.

در گروه D تیم امید فردا با انجام دو مسابقه ، دو برد و هیچ باخت و با کسب شش امتیاز صدر نشین این گروه شد و تیم آرمان با انجام دو مسابقه یک برد و یک مساوی به عنوان تیم دوم این گروه به دور بعد سعود کرد.

در گروه E تیم مشعل با انجام دو مسابقه و دو برد و هیچ باخت با کسب شش امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و تیم Kings با انجام دو بازی ، یک برد و یک مساوی به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعدی راه یافت

در گروه F تیم KPDI(teachers) با انجام دو مسابقه ، دو برد و هیچ باخت با کسب شش امتیاز به عنوان سرگروه  و تیم کهکشان کاتب با انجام دو بازی یک برد و یک باخت با کسب سه امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله حذفی راه یافتند.

قرار است دور حذفی بازی های هشتمین تورنمنت دانشگاه کاتب، به روز پنج شنبه، برگزار گردد و از تمام اعضای تیم ها تقاضا میگردد تا  با لوازم ورزشی مجهز باشند.

 

 

 

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed