11 Dec 2019

پروژه تحقیقاتی مشترک میان دانشگاه کاتب و دانشگاه British Colombia برگزار شد

پروژه تحقیقاتی مشترک با دانشگاه British Colombia  تحت عنوان Cyber Patient

مرکز تحقیقات علمی دانشگاه کاتب در ادامه برنامه های مفید و موثر این مرکز این بار پروژه تحقیقاتی مشترک را با دانشگاه British Colombia کشور کانادا را اجرا نمود. این پروژه مشترک طی صحبت های دکتر عصمت الله نائب خیل مدیریت روابط بین الملل دانشگاه کاتب با مسئولین دانشگاه British Colombia اجرا گردید، که این برنامه را نخستین گام برای انجام چنین برنامه های مشترک با این دانشگاه بیان نمود. این پروژه مشترک بک روزه در تاریخ 20 قوس 98 با همکاری مرکز تحقیقات علمی، دانشکده طب معالجوی و شفاخانه فیض محمد کاتب با حضور دکتر عباس علی راموزی” ریاست دانشکده طب “، دکتر عصمت الله نائب خیل ” مدیریت روابط بین الملل”، خانم حکیمه عبداللهی سرپرست ریاست مرکز تحقیقات علمی ” و تعداد کثیری از دانشجویان رشته طب معالجوی در شعبه برچی برگزار گردید.

Cyber Patient چه کاری انجام می دهد؟

Cyber Patient یک پلت فرم یادگیری تعاملی را در اختیار دانشجویان پزشکی قرار می دهد که شامل موارد مختلف پزشکی برای تمرین مهارت های بالینی خود است. دانش آموزان می توانند توانایی های خود را برای گرفتن تاریخ ، معاینات جسمی ، تشخیص ، معالجه و پیگیری بیماران تیز کنند. این باعث بهبود توانایی ها و مهارت های تصمیم گیری در یک محیط بالینی مجازی می شود که از تجرب دنیای واقعی تقلید می کند.

Cyber Patient تأثیر عمیق و مثبتی بر سیستم مراقبت های بهداشتی و آموزش پزشکی دارد. که می توان به نکاتی مهم در این مورد اشاره کرد:

  1. تصمیم گیری بهتر کلینیکی
  2. پزشکان قادرند مهارتهای بالینی خود را به طور کامل در Cyber Patient تمرین کنند و خود را برای معالجه بیماران واقعی مجهز کنند ، باعث افزایش دقت در تصمیم گیری بالینی می شود.
  3. بهبود ایمنی بیمار
  4. دقت بیشتر در تصمیم گیری های بالینی به معنای بهبود مراقبت و ایمنی برای بیمار و همچنین کاهش خطر برای بیمارستان است
  5. توانایی مدیریت هزینه مراقبت
  6. پیگیری و سنجش تأثیر مالی مراقبت از بیمار در Cyber Patient به پزشکان کمک می کند تا تصمیم گیری هایی را که در هزینه مراقبت از بیمارستان ها تأثیر می گذارد مدیریت کنند.

با Cyber Patient دانشجویان پزشکی می توانند:

  1. مهارت های تصمیم گیری بالینی خود را در هر زمان و هر مکان و هر زمان که بخواهید تمرین کنید.
  2. نتایج مختلف و عواقب تصمیمات خود را تجربه کنید.
  3. برای ورود به تمرین بالینی ، طیف کاملی از شایستگی های خود را بسازید.
  4. Cyber Patient ابزاری نهایی برای توسعه و تأیید صلاحیتهای پزشکی شما برای انجام عمل بالینی است.

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed