24 Nov 2019

پنجمین دورۀ مسابقات پینگ پونگ دانشگاه کاتب برگزار شد

مرکز رشد محصلان دانشگاه کاتب به همکاری فدراسیون ملی پینگ پونگ افغانستان، پنجمین دورۀ مسابقات پینگ پونگ دانشگاه کاتب را روز دوشنبه 20/8/1398 با حضور استاد احمد جاوید شرفی (داور بین‌المللی و سر مربی تیم ملی افغانستان) و داوران فدراسیون ملی پینگ پونگ افغانستان در شعبه مرکزی دانشگاه کاتب برگزار نمود.
دانشگاه کاتب به عنوان دانشگاهی پیشتاز در عرصه علم و دانش، سعی در توانمندسازی و رشد جوانان از لحاظ علمی و ورزشی دارد. بدین لحاظ افتخار این را دارد که به عنوان تنها دانشگاه خصوصی در سطح افغانستان، این مسابقات را به همکاری فدراسیون محترم ملی پینگ پونگ افغانستان برگزار نماید.
هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی چهره‌های برتر پینگ پونگ دانشگاه کاتب، ایجاد تیم پینگ پونگ دانشگاه کاتب و ثبت تیم دانشگاه کاتب در فدراسیون ملی پینگ پونگ افغانستان می‌باشد.
این مسابقه با اشتراک 70 دانشجو از هر دو شعبه دانشگاه کاتب، ساعت 1:00 بعد از ظهر الی 7:00 شب ادامه پیدا کرد.
در پایان مسابقات آقای عبدالله امین با شکست دادن تمام رقیبان به مقام قهرمانی رسید. آقای مجیب الرحمن سلطانی به مقام نایب قهرمانی و آقای محمد مصطفی سلطانی به مقام سوم رسید.
در اخیر برنامه دکتر محمد موسی جعفری معاون علمی و تدریسی دانشگاه کاتب، استاد جاوید شرفی سرمربی تیم ملی پینگ پونگ افغانستان و دکتر معصومه واعظی مدیر مرکز رشد محصلان دانشگاه کاتب، کپ قهرمانی و تحایف را به مقام های اول تا سوم این مسابقات اهدا نمودند.
قابل ذکر است این مسابقات هر سمستر میان دانشجویان دانشگاه کاتب برگزار می گردد.
نظر به تفاهمی که میان مرکز رشد محصلان و سرمربی تیم ملی افغانستان صورت گرفت، قرار است 12 چهره برتر این مسابقات ثبت و راجستر فدراسیون ملی پینگ پونگ افغانستان گردد.

پنجمین دورۀ مسابقات پینگ پونگ پنجمین دورۀ مسابقات پینگ پونگ

اشتراک گذاری :

چاپ

Comment is not allowed